Seker45 hic uzulmeyin rabbim kolaylığını veriyor bende 6 aylikken hamile kalmıştım korundugumuz halde ama rabbim oyle uygun görmüş simdi desen biri 2 aylik oldu digeri 17 aylık biraz zor yönleri var ama onlarin bi gülüşüne herşey geciyor saglikla al kucağına 👼