Mom0363 bende kizimin 1yasindan sonra hamile oldugumu oyremdim cok sikildim kurtaj bile dusundum o kadar yani sonra aldiramadim simdj 30haftalik hamileyim bir kizim
yine olucak ama cok zor oldu bobreyim
iflas etdi cox sinirli biri
olmaya basladim duzelir diye dusunuyorum. Ama. Ikisi birlikde buyuyucek basqa kiz arkadas gerek yok kendileri arkadas olycak diye dusunuyorum benim ablmla aramda 10yas fark var. o kadar yakinizkki insAllah onlarda olur