KaraninAnnesi Balkizinannesi18 bebegim 2 ay 6 günlük falandı herhalde emzirdigim halde regle oldum doğumdan bu yana 2 çi regle oldum ve 3gun sürüyor gebelikten once 5 gündü temizlenmesi onun dışında hiç bir fark yok normal geliyor bebegim şuan 4ay 3 günlük ve geçen ayla bu ay günü gününde oldum 🌹🤞
Tas67 Balkizinannesi18 ben 3. Ayda oldum canım sütüm azalmıştı bebeğim çok emmiyordu, bel ağrısıyla geldi bana, benim baya kanamam oldu ama ağrım yoktu. 2. Kez bu ay da oldum ama ağrı yok kanama yine çoktu hatta dün kesildi bugün biraz yine geldi
iyikianneyim61 kardelen00 merhaba. 50 gun sonra benimde ilk adetim oldu 5 gun sürdü bir hafta sonra bidaha kanamam oldu ama az oda 5 gun sürdü nerdeyse 1.5 ay olacak hasta olmadim ama biraz karnim ve belim agriyor sizce normal mi ? baska sey olmasindan da korkuyorum dogumdan sonra duzensiz olmasi normal mo?
kardelen00 iyikianneyim61 ben daha 1 kere adet oldum 3.ayimda. 15 gun sonra tekrar olmam gerekiyor oldu ve btti. o yuzden bir sey diyemeyecegim. kanama gunlerinizi not edin bir bakin araliklarina duzensiz olan bircok anne var dogum sonrasi olabilir tabi. ama yine de takip etmekte fayda var.
iyikianneyim61 kardelen00 peki o evrede ağrınız oluyomuydu kasik bel agrisi. olmadan once benim hafif oluyor ama gelen giden yok sanirim benimde düzensiz olacak
Emeliss Balkizinannesi18 ben doğumdan 52 gün sonra oldum hayatımda hiç o kadar adet olmamıştım 10 gün falan sürdü sonra her ay düzenli oldum önceden 2.3 gün falan sürerdi doğumdan sonra 4.5 bazen 7 gün oluyor bu beni çok zorladı 😂
Moicuishle Balkizinannesi18 benim bu ikinci reglim. Dogum yapali iki ay oldu bende iki kez oldum.ilkinde resmen simsiyahti kanama sökulmedi hic ama normalde olduğu gibi oldu 7 gün. Şimdide 3 gün kahverengi geldi 4.gun söküldü ama yine az az🤦🏻♀️Biraz senin de kahverengi geldiyse muhtemelen olursun canm bana da öyle oldu cunku. Eger gelmeyecek olsa hamilelikte ki gibi oluyormus.
Nebicimanne Balkizinannesi18 2.ayimda regl oldum 15 aylik kizim hala emziriyorum her ay duzenli oluyorum Ilk seferi yogun ve uzun surmustu Eskiden cok siddetli agrili gecen regl artik kendini hissettirmeyecek kadar agrisiz oluyor😊
Eslemssmom Balkizinannesi18 3 ay 27 günlük kizim iki hafta önce geldi 1 hafta anca sürdü az geldi ağrı çok oldu gelmeden önce
Emin_e Balkizinannesi18 ben 40 im ciktiktan 23 gun sonra oldum, hatta once dedim lohusa kanamasi mi diye resmen regl olmayi unutmusum:) normal olarak geldi bi degisiklik olmadi
kardelen00 iyikianneyim61 benim kizken de hep agrim olurdu dogumdan sonrada ayni malesef. bel agrisi kasik agrisi oldu. sonra kanamam oldu ve dogum oncesi gibi cok agriliydi. emzirirken majezik apranax vs icemedigimden cok zorlandim hatta. umarim duzene girer sizinde
Kumrununtanesi Emzirme kle alakası yok arkadaşlar. Ben emziriyorum Lohusa kanama mean sonra regl oldum. Hala oluyorum oglum 14 aylık. Normalde ağrı sizi çekmezdim iki aydır ağrı çekiyorum. Geçer umarım. .
Sadiyealp Balkizinannesi18 doğumdan 2 ay sonra oldu uzun sürdü ve çok oldu benim bel agrısı oluyo doğumdan öncede belim ağrırdı
BusraCnbr Balkizinannesi18 Doğum yapalı 3 ay oldu ama ben hala daha görmedim🤷♀️ Adet döngüsünde kasık sancım bel ağrım oluyor ama kanamam olmuyor bir türlü.. Oğlumda emziremediğim için 2. Ayında olmuştum heralde emzirdiğim için şuanda göremiyorum 🤷♀️
Kuzeymen Balkizinannesi18 canm regl oldunmu bende dün gece leke geldi sabah hiçbişey yk yerleşme kanaması falan dşe ödüm lopuyp