Duru58 Busraae Busraae bende yarın yapıcam evde evet bizim doktorda öyle dedi soguk aşıymış ikiside o yüzden
Busraae Duru58 yan etkisi olup olmadıgını yazar mısın bana canım bu arada benim kızımın adı da duru 😊😊
Duru58 AlparslanFetihinAnnesi herhangi bir yan etkisi oldu mu bende yarın yapıcam bide doz neye göre 2 yada 3
baturalpim 1bocek1cicekannesi rotarix 2 4 6 aylarinda mi yapiliyo. Bizde 2. Ayda okdujta danukk dozu doktorumuz sanki 2 doz dedi 4. Ayda yapcaksin bide dedi. 3 doz da acaba ben mi yanlis anladim
1bocek1cicekannesi baturalpim bir başka markası daha var canm adını unuttum bi ilaç üç doz bir ilaç 2 doz olarak yapılıyor ben iki dozluk olanı tercih ettim. İkisi de aynı etkiyi gösteriyor.
Jigglypuff Busraae evet öyle olması gerekiyor bende bu yüzden yaptıramadım veremi rotayı erken yaptırdığım İçin
calikusuu Busraae Rotadan sonraki gün 5 kere sıvı yeşil kaka yaptı , onun dışında herhangi bir sorun olmadı çok şükür 👍