Busraae AlparslanFetihinAnnesi tamam kuzum tesekkürler bizde 30una kadar beklicez insallah yan etki falan yapmaz 🙏 bebişlerimizde
Busraae Begum64 ayy ne güzel yaptırmıssınız cıkmıs aradan 😊 nasıl dı canım aşıdan sonra yan etki yada baska bisey oldu mu
Arasannesi Busraae anladım. Ben daha rota yaptırmadım ama sordum yaptıracagım ıcın bılgı aldım ama boyle bır uyarıda bulunmadılar canım ozaman madem boyle bısey var bılgı vermezlerse bende yaptırken soyleyeyım barı
Busraae Arasannesi aynen canım 2 ay aşılarıyla beraber yaptırırsan sorun olmuyormus ama 2.ayda yaptırırsan 1 ay geçmesi gerekiyormuş
1bocek1cicekannesi Busraae rotanın iki şekli var birincisi 2-4-6 aylarda ikincisi 3-5 aylarda hangisini yaptırmak istiyorsan yaptırabilirsin. Aşı degil zaten ağızdan mama gibi veriliyor. Bi acısı veya yan etkisi yok bazıları ishal yaptığını söylemişti sadece
baturalpim 1bocek1cicekannesi rotarix 2 4 6 aylarinda mi yapiliyo. Bizde 2. Ayda okdujta danukk dozu doktorumuz sanki 2 doz dedi 4. Ayda yapcaksin bide dedi. 3 doz da acaba ben mi yanlis anladim
Busraae Begum64 bizde de 2.ay aşılarında flan hiç sıkıntı olmadı canım ama rotadan korkuyorum nedense
Mehmetaslan Busraae ya aynı gün olucak ya da 4 hafta olucakmıl canım arası. Biz aynı gün yaptırduk o yüzden
Begum64 Busraae rotadan korkma canım hafif sulu diski haricinde hiçbir şey olmuyor. Ateş huzursuzluk yapmıyor rota.
allypa Busraae 2. ay aşısından 20 gün sonra rotarix aşısının ilk dozunu yaptırdım.İki doz arasında en az 1 ay geçmesi gerektiğinden 2. dozu 40 gün sonra uyguladım.4. ay aşılarınıda rotanın 2. dozundan 25 gün sonra yaptırdım.
Umitemre Busraae bizde salı günü 2 aylık aşılar için gidicez bizim hemşiremiz 2. Ayda 3 aşı var bebeğe çok yüklenmeyelim 3.ayda ve4.ayda rotayı yapalım demişti
RundownMom Busraae aşınızın markası ne. 2 marka var biri 3 doz olduğunu için 2. Ay yaptıranlar var. Ama 2 doz ise 3 ve 5. Aylar yapılıyor