1 ay 24 günlük bebegim var hemen hemen 2 aylık . Bebeklerimizin ciltleri çok hassas yüzü hemen çizilebiliyo kızarıyo sivilce çıkartıyo bu böyle oldugu içinde bi
kaç aylık bebekler öpülmüyor ama ben kayınvalidemle aynı evde yaşıyorum geçenlerde bebeğimin suratında sivilceler çıktı doktor anne baba harici temas ettirmeyin sizde yavaş öpün hatta dedi bunu kayınvalideme söyledim ve öpme dedim güzek bir şekilde dün akşam şapur şupur büyük insan öpercesine bebeğimi öptüğünü duydum kendimi çok zor tuttum içeri gitmemek için ama tekrarlanırsa kesinlikle uyarıcam bebeklerinizi ne zaman öptürmeye başladınız ben kendi anneme ablama dahil öptürmüyorum ki kendim bile öperken narin öpüyorum sonuçta daha çok ufak narin çok sinir oldum konuşun benimlee 🤨🤨🤨