Deletedmom_12 rabbim inşallah en kısa sürede şifasını versin bebeğinizin. diş ile aşı karışmış gibi duruyor. eğer çok tedirgin iseniz özel muayenehanesi olan bi doktorla online görüşme yada direkt oraya götürebilirsiniz muayene için. özel muayene yapışan yerler daha sakin oluyor. mesela bizim doktorumuz 1,5 saat ara ile hasta alıyor. gittiğimizde kimse olmuyor klinikte. böyle birşey yapabilirsiniz baktınız devam etti bu durum. tekrardan geçmiş olsun