Deletedmom_12 çook geçmiş olsun canım, hayır abartmıyorsun ben de öyle oluyorum çok hareketli çok yaramaz Bi modu düşse ufak Bi ateşi çıksa azıcık fazla uyusa korkuyorum endişeleniyorum ve benim en korktuğum şey de yüksek ateş. Hiç başıma gelmedi ama çok korkuyorum biz de o aşıları olduk ateş yapabilir demişlerdi çok şükür yapmadı bizde hiçbi şey. Allahım aynı şeyleri Bi daha yaşatmasın, keşke en başından fitil olayına tamam onu kullanın deselermiş rahat uyumuş çocuk sonra.. Çok geçmiş olsun tekrar 🤲🏻