Besrat Tospikto aylardır sağarak veren birisi olarak tavsiyem kendi memenden içsin aç kalmaz kaç aylık ki şuan ??
Besrat Tospikto onun daha küçük midesi var doymasa ağlar uyumaz sarılık vs yok ise 4. Ay atağında meme reddetti oldu onun oncesinde sarılık olduğu için mwcbur sagarak verdim ve biberona alıştı
Tospikto Mehriban masallah yine iyi sagmissiniz. Sadece sagdiniz mi mama yada emzirme yaptiniz mi. Birde stresten nasil kesildi bi anda mi
Mehriban Tospikto emzirdim yara oldu kann geldi 1hafta emzirdim sonra sagarak hic mama vermeden verdim ailevi sorunlar yuzunden. Sutum kesildi uvey kaynanam var malum onun icin
Mehriban Tospikto insAllah dahada cok verirsin canim sikinti stress yapma Su cok ic sut artiran caylardan ic insAllah. Guzel olur
Tospikto Mehriban iciyorum canim sutumun olmasi icin elimden geleni yapiyorum insallah uzun sure sut verebilirim 🙏
Mehriban Tospikto birde kalan sutunu buzluga at ustune. Tarixini yaz ama. Sut kaplarinoluyor ben oyle yapiyordum sutum azalinca ordan veriyordum
AlyaEylul Tospikto ben ilk bebeğimde hastane tipi kiraladık canım 6 aya kadar gece gündüz demeden sağdım iş başı yapınca bıraktım şimdi yine bebeğim var yine kiraladık yine sağıyorum
Tospikto AlyaEylul emziriyormusunuz peki ayni zamanda. Hastane tipi nasil oluyor bende elektrikli var lansinohun
AlyaEylul Tospikto emziremiyorum canım göğüs ucu içe dönük medikalcilerde var hastane tipi dediginizde veriyorlar
Tospikto Brcu62 ohhh masallah ne guzel sutunuz de gelmis sizde sagmisisniz. Sizin gibi olabiirim insallah 🙏@
Brcu62 Tospikto size tavsiyem sağım yapmak zorundaysanız düzenli sağın boşlamayın, buyudukce sağim araları gevşiyor daha rahat ediyorsunuz ama ilk zamanlar birazcık sabır, fedakarlık, ve istikrar:)
Tospikto Brcu62 emiyor ilk arkasindan sagiyorum bende ama bazen sure uzuyor iki uc emzirme sonrasi sagiyorim oyle yapmayayim ozaman. Tesekkur ederim :)
denizcocuk Tospikto hayır kesinlikle biberon ve emzik vermiyordum. Davranışsal bir durum olabilir demişti çocuk nöroloğu. Düzelebilir zamanla dedi. Ama düzelmediği için sağdığım sütü biberonla vermek zorunda kaldım. Kaşıkla sütün yarısı dökülüyordu yutamıyordu çok küçüktü. Bi süre şırıngayla verdim ama baktım yok olacak gibi değil biberonu öylece verdim.
Tospikto denizcocuk kac aylikken yasadiniz meme reddini. Mama verdiniz mi. Sagma makinaniz neydi acaba . Cok soru sordum ama kusura bakmayin bende yasiyorum ayni seyleri