Tospikto bebeğim erken doğdu. Buna rağmen ilk 1 ay çok güzel emdi. Küvözdeyken de 2 saatte bir emziriyordum. Hatta o çıkana kadar ben de hastanede kaldım. Sonra çok şükür evde de güzel emdi. Ama 1 ay sonra meme reddi 😕 kolikti ve çok gazlıydı. Bundan kaynaklandığını düşünüyorum ıkınıp tıkınıyordu kendini geri atıyordu sürekli. 2 aylık olana kadar ayakta falan bi şekilde verdim ama sonra hiç emziremedim malesef. Sadece sağdım. Yani her sağımdan önce mutlaka göğsümü teklif ettim ama istemedi 😕 belki gece uykusunda çok nadir arada aldıysa o yani. Yoksa geceleri de sağıp besledim.