Ruzgarsmomm 3 ay 6 günlüğüz bizim de büyüme atağı sanırım, biz ona yorduk çünkü durduk yere çığlık atma ağlamalar, uykuya dalamama çabuk uyanma durumları yaşıyoruz ara ara. Normalde böyle değil çünkü, karnı doyuyo, gazı alınıyor, altı temiz oyun da oynanıyor keyfi yerinde olurdu ama bu ara çok huzursuz ne bileyim öyle böyle geçecek inşallah.