benim oğlum 3 ay 4 günlük. normalde 2 günde 1 banyo yaptırıyordum havalar serin, bi de hep evdeyiz diye ama bugün karar verdim her gün banyo yaptırıcam. banyo yaptığı gün sabaha kadar 1 kere uyanıyor, yapmazsa her saat başı ayaktayız. gündüzleri 3-4 kere de toplam 4-5 saat uyuyo hala, akşam 8 olmadan kendi kendine uyur, sabah 5-6 başlar kahkaha atmaya 😬