idil1990 vallaha amma uzattin ya hastanelere gidiliyor mu verdiği ilaçla geçti gitti bitti sonuçta iyikide birşey söylemişim topa tuttunuz mübarek inslh bebek iyidir de sizde susarsıniz gittiğim hiç bir doktorda hiç başka bir aletle falan muayene edmedi şimdiye kadar baktı ne olduğunu söyleyip ilaç verdi