MDLA böyle düşünme sütüm Yok diye kesinlikle sütün var , bol bol emzir güzel sağlıklı şeyler ye kilo alırım derdi etme, bol su su su su bak dene nasıl oluyor, psikolojini düzele sütüm var de doyurur kızım de . Bende aynı düşünmüştüm başta baktım kıkm emdikçe artmaya başladı bebeğim 3,5 aylık olacak hala sütüm güzel geliyor ama yersem içersem tabi 🤣😅