MDLA evet. Lütfen kendini üzme canını da sıkma. Benim de başımda annem ve kaynanam mama ver mama ver bu çocuk doymuyor diye diye delirttiler mama aldılar. Ama sonra fark ettim ki bebeğimin midesi kadar süt geliyormuş. Yenidoğanın midesi çay kaşığı kadar mesela. Zamanla büyüyor. Allah da ona göre arttırıyor İnan ki. Mama karşıtı değilim ama gerçekten emin olmadan kullanma derim 💞 çünkü insan bir kere alışınca mama çok kolayına geliyor. Oysa meme ile anne çocuk bağı güçleniyor, çocuğun güven duygusu güçleniyor. Daha bir sürü şey 🥳