Hayirli geceler hanımlar. Kızım tam 2 aylik oldu ama kalca cikigi kontrolune goturmedik henuz. 2 hafta once doktorumuzu aradim işte cocuk bölümunu ayri bi kata taşıdık flan filan dedi ama gitseydik içim rahat etmezdi simdi de etmiyor hoş 🤦🏻♀️ Ne yapcaz fikri olaann?