Selinsu AysenurSaid hic sizdirma olmadi bizde. 2 saatte degisiyorum altini. Zaten kakasinisa 2 gunde bi kere yapiyo bi problem yasamadim
Kartopu06 Selinsu evet bende slepy yeni basladim yavrumun bacaklarinda iz yapiyo bol baglslama ragmen sabah altini degistirirken kipkirmizi yapiyo neden anlamadim
Eymen01 Sibelecemelif cok skiyor olabilirsimiz bantlari uste getirmeyin birde su bacak etrafindaki lastikleri bagladiktan sonra duzeltin bence
Kartopu06 Selinsu aynen aynen en cok kipkirkirimizi yapan bez slepy oncesinde jeny &willy marka kullaniyordum oda sizma yapmaya baslayinca mecbur degistirmek durumunda kaldim
Mincuruk Sibelecemelif kesinlikle 4 numara al. Benim kızımda 6 kiloyken 3 numara aldım. Çok iz yaptı. Bir paketi bitiremeden 4 numaraya geçtim hemen.
Hayat16 Sibelecemelif o şekilde daha mı iyi geldi? Ben de kilot bez kullanıyorum, sanki saha az iz yapıyor.