Gkhnn71 Minnak_mavis ben dolaba koymuyorum bebegimin ggardolabina koyuyorum gün ışığı yada normal ışıkla temas etmiyor hiç bişey olmadi bozulma gibi yanı sizde oyle yapın dolaptaki soğuk demir boğazını üşütür bebeğinizin
Mervedefne54 Minnak_mavis normal serin bir odaya köy zaten içeriyi çok sıcak tutma biliyorsun oda sıcaklığı 24 25 e kadar olmalı dolapta tutma bebeğinin boğazını usutursun dışarda dursun bisecik olmaz
Aysktr Minnak_mavis Dolaptan cıkarıp bi on dk oda sıcaklığı yeterli bence ben hep öyle yaptım yapıyorum havalar ısınıyor bu 5 dk ya düser yakında 😂