Furkan_umeyr masalllah kuzum ben kan test yaptırmadım. Ama bebegımı gormeye gıttım dırek. Dr da saolasun onnumara gerızekalıydı. 😄😄😄. Öyle awakodu tarıfı alıp cıkmıstım. Kocamda bak acele ettın. Fılan 🤐🤐🤐🤐🤐. Dr. Karnıma baktı bebek varda diyemem yokta diyemem alttan bakmam lazım dedi. Izın vermeıdm tecrube lı ark lar yapma demıstı. Dıye. Kurcalamasınlar hesabına 😄. Neyse kı bal kızım. Sağlıkla gelsı…..ozelde aradıgım bulamayan ben bırde ssk ya gıdeyım dedım….. Ordada ıkı genc Kız dr 8 haftalık be işi göremediler….. O gün aksam edemedim varya hakkım helal etmem onlara aksamı a ıs cıkısı hastaneye gıttım. Kalbını de dıledım kendısını de gordum…. Evlat guzel ıs sızın ıkıncı mı ilk mi.