Furkan_umeyr 7 aylık oğlum var ondada relg öncesi test yapıp oğrenmiştim o baya belliydi ama bunda emin olamadım bir çok kişide bu markada hata olabileceğini yazmış
Furkan_umeyr Sumeyye123 hayırlısı inşAllah rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin insan kan vermeye korkuyor su donemde
Furkan_umeyr Deletedmom245 ilkinde daha bariz belli olduğu için bunda kararsız kaldım yarın belli olur inşAllah
_tospikannesi Furkan_umeyr test bozuk degıl ıse hayırlı olsun canm hamılesın 😊 ıkıncı cızgı hamılelık hormonu ile çalışır silik olması çok yeni daha
Zeyzey2019_ Furkan_umeyr evet var. Eğer test bozuk değilse hamilesiniz. Hayırlı olsun. Tüm gebeliklerimi bundan daha silik çizgilerle öğrenmiştim.
Mecbure- Furkan_umeyr adetiniz geçtiyse var hayırlı olsun, bende de öyle olmuştu 2 gün geçmişti bu şekilde çıkmıştı
Furkan_umeyr Mecbure- inşallah yarın tekrar deneyeceğim ona göre aynı cıkarsa mecburen gitmem lazım sadece kana
melek_42 Furkan_umeyr hamilesin canım çok belli için rahat etmiyorsa 1 tane daha al yap sabah idrarında ama kesin vardır çizgi baya belli