Zbyddgl Benimkide 7 aylık emkler pozisyonda duruyo uzunca bir sürü ilerlerken eli altında kalıyo sürünerek ileri doğru gidiyo
Annee47 1alpercocuk evet eskiler bizim çocuklarımızla sizin çocuklarınız bir değil diyorlar haklılar 😂😂
Annee47 Sahanemm0311 amcasından örümcek hediyemizi bekliyoruz 😂 geldiğinde bizde rahat ederiz ama daha çok erken onun içinde 🥰😂😂
kerem_imm Annee47 8.5 aylıkkken emeklemeye başladı. 10 aylıkken koltuktan tutunup sıralıyordu. 11.ayda yürümeyi geç koşmaya başladı ❤️
Annee47 kerem_imm oyyy kurban olsunlar ona ♥️ Koşsun annesi bundan sonra dünya onların etrafında dönüyor ☺️😀
kerem_imm Annee47 evet dünya gerçekten onların etrafında dönüyor 😍 Allah hepsine sağlık ve huzur versin inşallah 🙏
tugbaelif Annee47 5 aylıkken sürünerek gidiyordu her yere 6 aylık emekledi . Aşırı hareketleri bir bebek olduğundan bu kadar Hızlı oldu bence . Emeklemese daha iyiydi en aZından bıraktığın yerde dururdu😅
Kubraselabdullah Annee47 benim ki 9 aylık başladı 10 aylık ayağa kalkabiliyo ama yürümeye başlayamadı daha 😂
HafsaMoms cepoykusu35 benimki biraz kilolu o yüzden sanırım 😀 emeklemeyi bilmiyor ama kalkıp koltuk kenarlarında gezip ayakta duruyor 😀