Yeter ki emsin bebisler süt olur. Biz şu an ağır meme reddi yaşıyoruz haftalardır uyku dışında emziremez oldum memeyi görünce çığlık atiyor düşünün 🤷♀️ o nedenle emen bir bebek varken sadece hayal edin gönderin o sinyali inanın farkedecek ❣ Rabbim kolaylık versin