Dün değil önceki gün benimde 2,5 yaşında olan kızım çok kötü düştü evde ve bir an bilinci kapandı kendini kastı o kadar korktum ki. Bağırış çağırış ambulans çağır diye eşime bağırışım o şoku anlatamam. Şükür ki iyi ilk müdahaleyi ben yaptım zaten. Oğlum da 7 aylık. Ben de bir süre emziremedim zaten hastaneye gittik hemen. Kesilmedi ama azaldı tabi