Havva_Nur Ozozge uzun bı müddet daha kundağı bırakmayı düşünmüyorum kolay oluyor hem oğlumda rahatlıyor 😄
Ozozge PelinKaraca ayy nekadar tatlişko bir yorum bizde kundaklanamadık umarım bacaklarımız güEl olur 🤭
PelinKaraca Ozozge olur olur merak etme 😀 ne bilim ya ben yapmadım valla Elimde olsa altını bile bağlamıcam. Doğum yaptığımda afedersin hasta beZi taktım mecbur valla zor dayandım düşün
Obenimmelegim 6aya kadar kundak yaptım gündüz uykusunda kundak yapıyorum gece serbest kundak çok işime yaradı
MrsG Ozozge ilk 3 ay kundakladım hep ama ayaklarını değil kollarını yaptım. Ayaklar önerilmiyor zaten. Çok rahat edersiniz sadece kolları yapın.
Ozozge MrsG a gerçekten mii ayaklar önerilmşyor mu çok okurum ama hiç bakmadım gerçekten yok ya biz el ayak imkansız çok hareketli ağlıyor kısıtlandımı 🤭
snil Ozozge Benimki bırak kundaklatmayı, kolları örtüsünün altındayken bile uyumuyor o kollar illa açıkta duracak 😂 Özgür kız bizimki, ben de zorlamadım bacakları parantez kalmaz inşallah 🤭