Ozozge oğlum 4.5 aylık doğduğundan beri kundakliyorum çünkü çok sıçrıyordu kendini uyandırıyordu. Ztn çok sıkı kundak yapmıyorum uyandığı zaman kendi açabiliyor ayakları açıkta kalıyor kapatmıyorum. Ayrıca çok huysuz olduğu zamanlarda ağladığı zaman kundak yapınca hemen uyku pozisyonunu alıyor kısa sürede susuyor.