Yvzasmn 2 3 ay katı diyet yaptım çikokata kahve kakao susam kırmızı et yeşil biber buzuk yiyecekleri dışarıdan her türlü yiyecek sanayağ süt ve süt ürünleri kuruyemişler daha aklıma gelmeyen bir sürü yiyecek hepsi yasaktı daha sonra deneyerek aç dedi doktorumuz önce sen ye sonra bebeğe ver dedi başta dikkatli açtım ama sonra saldım çikolata kakao kahve dışında hepsini yedim geçtimi dersen bence geçmedi tam olarak ama azaldı hala belirtileri var ama çok etkilemiyor zaten en düşük değer çıkmıştı kızımda