Amin bende çok korkuyordum allahtan başka birşey yaşamadım çilek hariç tabi sadece küçük bisey ben 1 tane yedim nefis korelsin diye yemez olaydım felaket pisik oldu yara ötesinde stileks diye krem var onu önerdi dr çok şükür hafifledi, ben yaşadım siz yaşamayın emziren anneler aman sakın çilek de yemeyin alerjik 🖐🖐🖐🖐🍓🍓🍓