Metelif biz alalı çok oldu fiyatını hatırlayamıyorum yarın eşime sorarım hatırlıyorsa yazarım. mama sandalyesi olarak kullanmaya başlamadık bebeğim iki aylık ama sağlamlığı çok iyi. ben emzirirken bacaklarımı üstüne falan dayıyorum koyuyorum. ayrıca sallanma özelliği yok ama tek ayaklı olduğu için hafif şekilde elle sallamaya da müsait. gündüz uykularını sallayarak yapıyorum. hor kullanmama rağmen taş gibi. ana kucağı olarak kullanmaya bebek küçük olduğu için ilk bir ay müsait değil. ilk bir ay sadece anne yanı yatak olarak kullandık bir aydan sonra ilk eğimli kademede ana kucağı olarak kullanmaya başladım. biz yemek yerken yükseltip masanın yanına çekiyorum bizimle aynı hizada oturuyor izliyor bizi. mutfağa evimin her yerine çekebiliyorum tekerlekli olduğu için. mutfakta iş yaparken en yükseğe çekiyorum bel hizama geliyor çok rahat bakışabiliyoruz beni izleyebiliyor. daha iki kademesi daha var büyüdükçe dikleştirilebiliyor. koltukta oturduğumda da yine göz hizama çekip oturuyorum koltukta uzansam da otursam da aynı hizada oturabiliyoruz. diğer anakucakları hep yerde. çocukla iletişim kurmak için yere çömmek veya oturmak lazım. bizim alıp da en memnun kaldığımız iyi ki aldık dediğimiz şey. tek eksisi içindeki süngerimsi ped ince, sadece ana kucağı olarak kullanmaya müsait. anne yanı yatak olarak kullanmak için içine ya benim gibi reflü yatağı ya da ince bi sünger veya bi battaniyeyi iki üç kat yapıp sermek gerekli içine. eğilip dikleştiği için içine sert yatak gibi bir şey koymamışlar. ben reflü yatağını gece koyuyorum sabah çıkarıp gündüz eğik pozisyonda kullanıyorum.