Simsim6
Oturmaya başladığında sallanan sandalye gibi kullandı, oturup kendini sallıyordu üstünde çok keyif alıyordu. Mesela kaydırak gibi kullanıp oturup kendini kaydırıyordu aşağı 😂 öğle uykusuna ve gece uykusuna çoğunlukla orda sallayıp götürüyordum ben, daha sonra kendisi böyle uyumayı bırakıp böyle sandalye,oyuncak gibi kullanmaya başladı. Yaşına kadar baya kullandık, tutunarak yürümeye başladıktan sonra azaldı kullanma sıklığı, sadece mutfakta banyoda vs yanıma aldığımda oraya oturtuyordum. Tutunarak yürüme işinden sonra hiç bir şey cazip gelmiyor zaten sadece etrafı karıştırmak istiyorlar genelde, ama mesela 2-3 yaşına kadar kullananı da çok okudum. Çocuktan çocuğa değişiyor belli ki ama öyle 1-2 ay sonra kullanmayı bırakacağınız bir ürün değil.