FtmHanne canım öncelikle sen rahat ol ve bunu bebeğine hissettir.sakince şarkı söyleyerek altını değiştirebilirsin.çok güzel masaj videoları var onları izleyip gazını rahat çıkarması için masaj yapabilirsin.benim kızım 4,5 aylık ve ilk doğduğu andan beri mamayla besleniyor hiç emziremedim🥺emzirmenin ne demek olduğunu dahi bilmiyorum.rahatsızlığım dolayısıyla doğumun ertesi günü ilaca başladım.mama reddi yaşamadık şükür sende meme reddi yaşamazsın inşallah 🙏yazdıklarından tedirginliğin ve telaşın belli oluyor canım rahatla biraz Allah’ın izniyle düzelir Bebeğin tazecikler çabuk toparlar onlar 👍sen iyi olursan bebeğin daha iyi olur 👌