Merhaba arkadaşlar bugün kızıma idrar tahlili yaptırdım idrar yollarında enfeksiyon olduğunu öğrendim. İdrarını yaparken hafif ıkınması, değişik ses çıkarması ve son bi kaç gün idrarının ilaç gibi kokması üzerine şüphelendim. Sizdeki belirtiler neydi? İyileşme süreciniz ve ne yapmam gerektiğiyle ilgili beni bilgilendirir misiniz lütfen 🙏🏻