S-seda yorgunanne_ benim kızımında aynıydı hametol kullandım nir haftada gecto canım gunde 3-4 kes sür cok yedirme cilt kendi emiyor
Cansubasak yorgunanne_ mukus derken kıvamından bahsetmiyorum kakanın içinde ayrı sümük parçası gibi bir şey mama içen bebeklerde kaka sorunu olabilir 5 günde bir yapardı benim oğlum yeni yeni düzeldi
bircaaannn yorgunanne_ Allah bağışlasın. Bebeğinin 40 i çıkana kadar bizde de oldu sonra kendiliğinden geçti oğlumun teni biraz hassas.
yorgunanne_ MerVera Kelebegimmmm Kelebegimmmm 0991 Balkokulumm Begum27 ikiprensesannesiiiii Cansubasak bircaaannn Hepinize çok teşekkür ederim önerileriniz için doktorumuz sorun olmadığını söyledi. Çok sağolun 😘
Begum27 yorgunanne_ yazıldı mı bilmiyorum ama anne sütünden de oluyor sonra geçiyor. Kötü bişey değil yani eğer öyleyse
Balkokulumm yorgunanne_ şimdi herkes topa tutacsk linç tayfa toplanacak ama benim kızımdada oldu hatta daha fazla oldu ben pudra ile geçirdim ertesi günü sönmüştü açıkcası
0991 yorgunanne_ aynisi bizde var 22 günlük bebeğim.isilik onlar doktorumuza sorduk öpmeyin dedi ter bezleri calismadigi icin daha tikaniklik oluyormus mustelanin yuz kremi var onu verdi doktorum sizde alın iyi bir markadır. Telaslanmayin
Kelebegimmmm yorgunanne_ maşallah🧿 benim bebeğimde de oldu. Doktora götrdm önemli görmedi. Sebep söylemedi. Merhem verdi kullanmadık. Kendiliğinden geçti bir süre sonra
MerVera Öncelikle rabbim analı babalı saglıkla sıhatle büyüsün benim kuzum 34 günlük yüzünde hala ufak sivilceler çıkıyor bu normal dedi bize doktorumuz herhangi birşey önermedi ben emzirdiğini dönemde azıcık anne sütümden yüzüne sürüyorum.