Minikbezelyem87 yigit_arel_57 vazgeçmeyin derken azar azar zorlamadan şansınızı deneyin demek istedim geri içmeye başlıyorlar yani üzülmeuin bir dönem sadece
yigit_arel_57 En büyük korkumda ek gida doneminde püturlu seyler vermek o konudada cok tedirginim bogazina kacar diye ödüm kopuyo
Rengin yigit_arel_57 canim o bizde de oldu ara ara oluyor diş döneminde falan sen vermeyi dene yine bi bakıyorsun almış yine. Anne sütü yoksa mama alması lazım 2 yaşına kadar. Almazsa yine de ya mamayi değiştir ya doktoruna danış.