yigit_arel_57 Selam Anneler Acil bi durumla karşı karsiya kaldim oglum mamayi reddediyo anne sütü vermiyorum 7.5 aylik ek gida da doyuricak kadar vermiyotum napmaliyim sizce
Minikbezelyem87 yigit_arel_57 o dönemde oluyo ama geçici bir durum ben kızımda aynı şeyi yaşadım 8 aylıkken sadece ek gıda yedi mamayı uykuda bile yediremedim ama yavaş yavaş geçti hatta artık yemiyor diye mama almamıştım bir gece aniden acıkıp ağlamıştı ertesi sabah hemen gidip mama almıştık geçiyo yani hemen vazgeçme
AreninAnnesi7301 yigit_arel_57 Bizde de oldu canım sadece sabah içiyordu şimdi şimdi düzeldi bu bi süreçms yani zamanla duzelecektr mesela mamayi icmedigi zaman onu kaseye döküp içine kaşık maması yapıyordum o şekilde yediriyodm
yigit_arel_57 Deletedmom70 evet icmiyo agzini bile acmiyo diş donemini atlattik patladi disleri corba falan mi yapsam tok desem mama aralarinda baya uzun
Deletedmom70 yigit_arel_57 emiyormu?bizde 7 bucuk ayligix bizdede meme reddi var mama ve ek gida alıyor doyumlik corba yedir meyve purelero kasik mamalari
yigit_arel_57 Deletedmom70 Yok ben 2 ay emzirebildim sütüm yoktu olmadi oyle yapicam artik simdi corba yapıyorum ama mama icmesi gerek çünkü almasi gereken vitaminleri ordan aliyo daha cok erken sizce alır mi tekrar mamayi
yigit_arel_57 Minikbezelyem87 Minikbezelyem87 Vazgecmek degil de birden bire böyle olmasi sasirtti beni
[silindi] yigit_arel_57 ek gıda hakkında bilgim yok ama içerisine pekmez falan koyabilirsiniz belki. Tadı daha güzel olur da yer belki? Aklıma başka bir şey de gelmiyor ya 😔 doktorunuza bir sorun isterseniz mamaya pekmez ya da hurma özü falan eklenebilir mi?
Minikbezelyem87 yigit_arel_57 vazgeçmeyin derken azar azar zorlamadan şansınızı deneyin demek istedim geri içmeye başlıyorlar yani üzülmeuin bir dönem sadece
Deletedmom70 yigit_arel_57 bende sma veriyorum inan bazen yapıyor ac kalinca icer diyenlere inanma 7 saat acti yine içmedi 1 gun🙄😒
yigit_arel_57 Deletedmom70 Direnci düşer diye de cok korkuyorum hele ki şu dönemde hastaneye goturemem biraz da o yüzden tedirginim
yigit_arel_57 [silindi] Isin kötüsü doktor numarasini degistirmis hastaneyi arayip istiyorum bilgi veremem diyolar