Ceydakoruc Poncik1 bebeğim 3 aylık ben doğduğundan beri pamuklu ortopedik bebek yastığıyla yatırıyorum çok kusuyordu ve doktorum tavsiye etti ama sadece başı yastıkta olmasın kolları gövdesinin bir kısmıda yastıkta olsun dedi o şekilde yatırıyorum
Poncik1 Ceydakoruc evet bende osekilde yatırarak kullanıyorum kafasıyla birlikte gövdesinde koyuyorm kafası yastıkta gövdesi yerde bırakmıyorum
ZyNpYigit Meliscikveannesi anladımmm yolluyck bri olsaudi kullnrdinz yastik.kullnmayn yinede yan yatrn arksna hafif ince kuck yastk kiyun gerci hrektli donmleri bnm iglmda 4 ay12 gnlk
Karadenizlii Meliscikveannesi yaa bilmeden iyi yapmışım o zaman bana söyleyen olmadı öyle deneyelim dedik kesildi bizimkinin senin kuzuna da iyi gelir inşallah 🤲
melis_duru Poncik1 omurgada eğrilik olmaması için 2 yaşına kadar yastık kullanılmamalı diye biliyorum. Kızım 16 aylık, hiç kullanmadım
My_son Poncik1 6 aylik yastik kullanmiyorum bi muddet daha kullanmam sonra da cok ince bisey olur ama yatagini alttan yukselttim hastane yataklari gibi 😄