Poncik1 Merhaba bebeğiniz kaç aylık ve yastık kullaniyormusuniz benim bebeğim 4 aylık bazen sallayarak uyurken yastıkla uykuda bırakıyorum yastigi çektim de uyanıyor ne yapmaliyim
Seutfu Poncik1 2 aydan sonra hep yastık kullandım. Cok kusuyor uyurken boğazına kaçar diye korkudan hep kullandım
Gizemabc Poncik1 benin kizim da 4 ay 3 gunluk. Gunduz hic yastik kullanmiyorum. Gece ince, yunusak bir yastik kullaniyoruz
Kbrmrc Poncik1 bizde de kafa yamukluğu vardı düzeltemedim 4 aylık oğlum ortası çukur yastıklar var ya gece falan ona yatıroyorum yamukluğu gidiyor düzelmeye başladı çok şükür
Bukettt1 merhaba 19 aylık yastıksız uyuyor doktorumuz yastıkla yatırmak istersen ince olsun demişti ama ben hiç kullanmadım.. yastıkla uyuyorsa bırakın uyusun bebeğiniz takip edersiniz siz de nasıl rahat ediyorsa ..
Poncik1 Bukettt1 şöyle koronadan dolayi evimde dehilim yastık biraz kalın fakat tam kafasını koymuyoum gövdesinin yarısına kadar yastıkta oliyo
Poncik1 Maydogms bende çok kararsız kaldım bu ara kontrolünde gidemiyorum yastığı unutturmaya çalışırım peki sallarken ayakta öyle uyurken sıkıntı olurmu çok sordum hakkınızı helal edin
Maydogms Poncik1 bende arada ayağımda sallıyorum battaniyesini ikiye katılıyorum cok yüksek olmuyor zaten yumuşak olduğu için.oyle deneyin.
Poncik1 Kbrmrc bizimde biraz sağ tarafında var otarafa fazla yatmış cokdikkat ettim sonrasında sola yatırdım biraDaha iyi
Kbrmrc Poncik1 benn yatırıyodum ama canım yine Bi yolunu bulup diğer tarafa yatıyordu bu yastık işe yaradı tavsiye ederim
Karadenizlii Poncik1 Bizimki de 4 aylık ilk başlar da kusuyo boğazına gider diye korkuma kullandım kusması kesildi şimdi de korkuma bırkamıyorum ama çok ince bi yastık bırakmayı da pek düşünmüyorum
Defnecikkk Poncik1 doğduğundan beri ince yastıkta yatırıyorum reflüsü vardı yan da yatmayı sevmiyor hala yastıkla yatıyor hatta ben ilk doğduğunda yastığın üzerine yatırıp salliyordum
Defnecikkk Poncik1 doğduğundan beri ince yastıkta yatırıyorum reflüsü vardı yan da yatmayı sevmiyor hala yastıkla yatıyor hatta ben ilk doğduğunda yastığın üzerine yatırıp salliyordum
ZyNpYigit Poncik1 doktorlar 1 yasina kdar yastik ve yumusak ytak onermio eger stekli kusuyrsa reflusu olblir gazini iyce ckarn ve reflu ytagi kullnin kfasi hafif yikskte kloo googledsn bkablirsnz reflu ytagi die kulnsli oluyr yastga grek yokk yan yatrn bisy olmazz