Haylazbaby Neden memnun kalmadınız? Yaşasığıbız şikayetleri hiç yaşamadık. 9kg 200gr kizim biz 5 numsra kullaniyoruz oluyor vacaklarini da sıkmıyor iz yapmadı ve uzun aaman sonra tasırmayan şismeyen emiciliği harika bir bez buldum.
Ben yeşil paketlerini bilmiyorum ama normal paketini kullanıyorum siz?