31+2 de doğum yaptım bende bebeğim 1850 gram 41 cm doğdu solunuma bağlı kaldı birkaç gün. 20 gün küvezde kaldı 2 kiloya ulaşınca taburcu olduk. Şuan 5 buçuk aylık doğduğu tarihe göre ne zaman doğduysa ona bakıyorum ben açıkcası diğeri beni ilgilendirmiyor ona takılmıyorum. Biraz diş kaşınma sıkıntımız var onun dışında gayet sağlıklıyız çok şükür 🙏