Ps06 ben de 33+4te dogum yaptım. 1770gr dogdu. Hem enfeksiyon hem solunum sıkıntısından küveze aldılar. 3. Gününde akciğeri söndü balımın, kalbi durdu. Müdahale edildi geri döndü 23 gün kaldık. Hep umutsuz konuştular ama sonra bebeğim hareketlenmeye başladı, anne sütü almaya başladı. Kendi kendine solunum yapmaya başladı derken 2. Seviyeye alındı. Emzirmeye, onunla temas kurmaya başladık 🥰doktor bile mucize dedi. Şimdi duzeltilmis 4 aylık ve kucagimda bana bakıp bakıp gülüyor. Olmasaydı ne yapardimm hic bilmiyorum. Her gün şükrediyorum 😍❤️