Cam olanın en küçük boyunu kullandım kızım 6 aylık olana kadar.meme reddi yapmadı o açıdan memnun kaldım ama çok fazla akıtma sorunu yaşadım.mama içirirken yarısı kızımın üstüne akıyordu.6 ay nasıl dayandım şaşıyorum kendime o derece ıslanıyordu çocuğun üstü.Şimdi Nuk kullanıyorum bunda sıfır akıtma çok memnunum.ama ilk başta nuk alsam meme reddi olur muydu bilmiyorum