Ebruon Mommyisgirl canim bizde hep öyleyiz 6 buçukta uyandık bugün ama gece uyuyo Allahtan oyuzden sorun etmiyorum
Balli_kurabiyem Mommyisgirl bizimkide öyle🙄6ayda en geç 8de kalktı oda 2 3sefer oldu. Ama gündüz 2yada 3saat uyur akşamda erkenden uyur.
Minikpandam34_58 Mommyisgirl bizde 5aylıgız sabah ezan okunduğu anda uyanıyor daha da uyku yok uyuyim diye zorla sallayıp uyutuyorum ayağımda ama bırakınca uyanıyor:(( gece 2saat de bi uyanıyor emip uyuyo ama gaz çok sıkıştırıyor bi kurtulamadık can çekişiyor çocuk uykusunda😢ne zaman bitçek gaz uykuya hasret kaldım
Balli_kurabiyem Kvsr1 bende öyle yapıyorum 2 3saatte bir uyutuyorum ama kendisi istiyor ağlıyor uyutmasam.2 3uyku yapar gün içinde akşamda en geç 9da uyur ama 7de kalkar🙄keşke biraz daha geç uyuyub sabah 9falan uyansa ne güzel olur
Kereminannesiii Balli_kurabiyem geç uyutmaklada ilgili değil sanırım 10:30-11:00 de uyuyordu oğlum 6 da yine ayaktaydı. Bu ara 20:30-21:30 uyku saatlerini çekti ama yine 6-6:30 ayakta
Kereminannesiii Mommyisgirl 7.5 aylık oldu tam bugün. Akşam 9:30 ta uyudu. 12-2:30-3:30-4:40-6:19-7:00 uyanma saatlerimiz
Deletedmom145 Mommyisgirl aha.Ben 8 aydir saat 5 demem 4 demem 6 demem ayaktayim bacim.6 lunca bebe benden once kalkar.
Mommyisgirl Shylkyc 😩bende diyodum bira büyüyünce düzelir diye ama siz bizden büyüksünüz gene aynı demek😂😂
Mommyisgirl Kızlar iyi ki varsınız valla siz yazdıkca yalnız olmadgımı görüyorum ve bu bana güç veriyor😍😍
BOLAHENK Mommyisgirl Bizde 7 aylığız 6 da kalkıyor her sabah, uykusuna devam etmesini sağlamamız lazımmış, güneş erken doğduğu için artık sabah oldu kalkmam gerekiyor diye düşünüyorlar mış çözüm sabaha karşı takılan göz bandı
Mommyisgirl BOLAHENK ben perdeleri kapatıyorum ısık gecirmeyen perde var ama yinede kalkıyo😁 göz bandi nası takcaz çok küçük😃
Rainbowpath Mommyisgirl hatır lütfen sakın göz bandı takmayın. Ben gözü iltihapken kaşımasın diye takmıştım ve göz doktoru beni uyardı. Bu aylarda çok hızlı bi biçimde göz tembelliği oluşabilir asla göz bandı takmayın dedi. Varsın uyansın