Mommyisgirl BiZim kız 7 aylık sabah 7 dedimi ayakta kurulu saat gibi😀😀hele bugün 6 da kalktı😳😳😩😩6 da kalkılır mı annecim yaa naapcaz bugün😄😄
ozgurkus Mommyisgirl benim oğlumda 7 de gözler fıldır fıldır 🤪 okula git desek 5 dakkaaaa daha der ama zamanı gelince 🤣
BasakK Mommyisgirl Valla canim benim bebiste 6 aylık saat 7 ye on kala kalkar alarm gibi😄 gündüz uykularınız nasıl bizde gündüz de uyku yok asla
Mommyisgirl BasakK biz de de gündüz uykusu 2 sefer oluyor ama zor uyuyor uyumak istemiyor hiç😊doktora sordum bırak uyumasın gece uyur dedi 😊😊
BasakK Mommyisgirl Benim doktorumda her bebeğin bi karakteri var uyumayan Bebek uyumaz dedi😄gündüz sadece yanında uzanırsam beni görürse biraz uyuyor ama cok savaş veriyor onun icin
Dorukcummmmm Mommyisgirl benim ilk bebegim ve bebeler hakkında ne ise oglumla görüp yaşıyorum lütfen 7 aylık bebek neler yapıyor sizi anlıyor mu emekliye mu konuşuyor mu gündüz uyku kaç defa uyur gün için de neler yapıyorlar biraz anlatsanıza tatlı tatlı 🙏🤭🤭😊🥰
Mommyisgirl Dorukcummmmm bende ilk kızımla yaşıyorum bizimki daha emeklemiyor geri geri gidiyor😄konusmuyor daha kendi dilinde bişeyler söyluyor😆bizimki uyumayı cok sevmıyor o yuzden gunduz 2 sefer 1 saat falan uyuyor o da ayagımda tutuyorum yatakta uyanıyor cunku hemen
ertugrulbey19 Valla benim 5 aylık oğlum da her sabah 6 buçukta kalkar 😊 Akşam da erken yatar bu yüzden erken kalktığı için çok da şikayetçi değilim ben zaten bebeklerin 6 7 saatlerinde uyanmalari gerekiyormuş 😊
Btrk Ortalama her gün 05:30 da kalkıyoruz. O kalkıyor ama ben hala alışamadım. Bir ara 04:00 te uyanıyordu. Şükredin.
Aryasare Mommyisgirl Biz hergün 6 da kalkıyoruz bazen 5 te oluyo 😏 6 da kalkınca iyi geliyo 5 ten sonra 😁