Nuurrr Biz 2,5 aylıkken yaptırdık ve operasyon sırasında ben de yanındaydım. Hemsire ablası telefonundan bebek müzikleri açtı sanırım operasyon 15-20 dk sürdü en fazla. Operasyon sırasında zaten bişy anlamıyorlar siz de bakmazsanız doktor beyin ne yaptığına sizin için de sorun olmaz:) ben dayandıysam herkes dayanır muhtemelen:) sadece lokal için uyuşturucu iğne vuruyorlar öncesinde o zaman ağladı haliyle hatta sadece o zaman. Sonrasında yarım saat daha beklettiler bi sıkıntı kanama vs olursa diye. Krem sürdüler ve fitil verdiler agrı hissedince kullanırsınız diye. Bardaksız, bandajsız öyle yine bezini bağlayıp çıktık. İlk gece zor olur diye duymuştum ben de ama muhtemelen fitilin etkisiyle tüm gece de uyumuştu aksine. 3. Günden sonra morarıklıklar vs geçti 10 güne dikişleri vs de erimişti. Ki o gün kontrole gitmiştik dr göstermişti kalan bi iki dikiş ipini :) Biz ürologa yaptırmıştık iyi ki öyle olmuş sağ olsun. Ve iyi ki yaptırmışız ki ben 40 çıkmadan yaptırmayı isterken beceremedim öteledim acırsa vs diye ama sonradan sağlık sorunu nedeniyle yaptırmamız gerekti ve iyi ki de gerekmiş yoksa ben duygusal davranıp çocuk büyüyene kadar ertelerdim 🤦♀️😇