Nuurrr 15 günlükken yaptırdım canım iğne vurularak yapıldı lazerli olmadı bizimki normal kesti dikti doktor, Yanındaydık Sünnet süresi boyunca. Sonrasında kş bakımı için 1 beden büyük bez kullandık,üzerine kağıt bardapın kapalı kısmını kesip yani halka yapıp o şekilde pipiye kapattık. 2 çeşit merhemi vardı 1 de fitil sürelerini doktor söylemişti onları kullandık