Kızlar bu ara 6 hastalık diye bi lanet virüs her yerde evden çıkmayan bebelerin nasıl oluyor da bu virüse yakalanıyorlar aklım almıyor bizim 4 gün 39/5 düşmek bilmeyen 38 bile şükür dediğim günler geçirdik ılık banyonun ılık kompresi saymıyorum bile dönüşümlü önce dolven calpol düşmedi bu kez dolven fitil verdim ama dolvenin dışında ateş çok yüksek seyretti 4 günü döküntü başladı karınına biraz boğaza attı dr 6 hastalık dedi bu arada 2 kez muayeneye götürdüm kan idrar yapıldı kanda biraz enfeksiyon vardı bu kadar ateş yapmaz diyip bekleyelim demişti şuan şükürler olsun geçti ateşi düşürmenin en etkili yolu sadece başına ılık havlu koymak çünkü bütün sinirler beyinden geçtiği için ateş ordan başlıyor biz hiç başka yerine bez koymadık aklınızda bulunsun kafaya koyduğumuzda baya düşüş oluyordu hepimize geçmiş olsun bi daha böyle inatçı ateşleri olmasın yavrularımızın 🙏🙏🙏