21elif Canım aynı şekilde 2 hafta önce benim de kızımda oldu tam 1 hafta sürekli ateşleniyordu 2 kere acile gittik 2 doktorda dişten diyip yolladı ama ateşi hiç düşmüyordu ben 1 hafta sabaha kadar uyumuyordum gece inliyordu çocuğum resmen. Sonra dayanamadım kendi doktoruma götürdüm kan tahlili yaptılar kanındaki enfeksiyon tavan yapmış meğersem ciğerlere kadar inmiş Zature olmuş. Direk yatışımız verildi ve 6 gün hastanede yattık. Çocuğumu rezil ettiler bence acile götür bi kan testi yaptır kesinlikle. Çünkü doktorum söyledi bana bunu diş 39 derece ateş yapmaz dedi. Ve öylede çıktı. Mutlaka kan testi yaptır canım.