Handecelik elvinmasal ben de daha 4 aylıkken aldım ama 17. Aydayız tam 7 aydır diş çıkarıyor 9 dişi var fenalık geldi
Asyam0507 Handecelik bnde doktor a gitme taraftarı değilim virüs nedeniyle calpolu vereyım cok saol canm diş topunu nerden bulabilirim tedagil alcm kesin bide kehrıbarı
Handecelik Asyam0507 ben internetten aldım almanyadan getiriyolar Türkiye üretimi yok. Ama tetagili al iişe yararsa diğerine para verme. Benim kızım dişlerini çok zor çıkarıyor o yüzden ben ekstra kullanıyorım
Defnenin-annesi Asyam0507 doğru yerden almak çok önemli canım elbette faydasını görürsün ben bi arkadaşımın tavsiyesi üzerine instagram adresi totsandmore_organik_bebek den aldım glt sertifikalı geliyor zaten alırsan burdan al orjinal kehribar hiç salya sorunu bile yaşamadık
Deletedmom245 Ande evet bir post açmıştım bgn sağolsun kullanan anneler memnun kalmışlar bende sipariş vereceğim bakalım biz de işe yarayacal mı
Ande Deletedmom245 insallah yarar. Taktıktan 24 saat sonra etkisini göstermeye başlıyor. Orjinal almaya dikkat edin.
Deletedmom245 Asyam0507 kehribar_dis_kolyesii diye bir site yorumda bir annemiz önermişti bir kaç yorum da okudum siteden gayet memnunlar sertifikasıyla beraber geliyormuş zaten bende iletişime geçtim sipariş vereceğim bir de kehribar sepeti var oradan da bir kaç arkadaşım almıştı onlar da memnunlar
Zuzupoyraz Defnenin-annesi canım merhaba bende aldım kehribar kolye 3 bucuk aylığız ama güvenip takamadım boynuna acıtır mı diye. 2 aylıktan beri mi takıyosun bir de gece de mi takıyosun
Elvin21 elvinmasal kızlarımız adaş sayılır desenize benim de kızımın ismi Elvin 😍 yedi aya girmeye bir hafta kaldı sizin kaç aylık 😊
Elvin21 elvinmasal bende çok memnun oldum ne güzel şu ana kadar görmemiştim burda kimsenin bu ismi kullandığını sevindim 👏🏻👏🏻😊😘
Ozdemm Asyam0507 6 7 adet karanfili biraz dövün 1 yemek kaşığı hakiki zeytin yağının içinde 1 saat kadar bekletin hatta buzdolabında, bir pamuk veya parmağınız la yağı bebeğinizin damağında masaj yaparak sürün kaşınması acısı geçecektir
[silindi] Asyam0507 yaddiramazsin bunu bitkisel para ile satılıyor toz şeklinde tetagil dış granulu adı jel de kullandım faydasını görmedik