Asyam0507 biz de patlatma aşamasındayız iki gecedir calpol veriyorum yoksa dayanabilecek gibi değil öyle huysuz, sürekli ağlıyor. Doktoruma sordum diş jellerini çok önermiyorum ben dedi o yüzden kullanmak istemedim, kehribar kolye arayışındayım bakalım umarım o iyi gelir