Rzlgln sizi kesinlikle çok iyi anlıyorum, ben de okurken evlendim ama alttan çok dersim vardı okulu çok iplemiyordum açıkçası, sonra sonra gördümki koca eline bakmak hiç bana göre değil evde oturup koca beklemek hiç hiç bana göre değil, bebek süpriz oldu ama ona rağmen hamile hamile okula gidip geçen dönem tüm kalanları verdim, bahar dönemi yanı bu dönem için de bebeğim daha çok küçük olduğundan yaz okuluna giderim o zamana büyümüş olur hem dedim üç ders üç derstir. Şu an kocalarımızı eline bakıyoruz ama bi ömrün böyle geçmemesi bi iki sene daha sabredip ellerine bakıp mezun olucaz hayırlısıyla iş sahibi olucazzz, ben de sizin gibi bebeğim beni unutsa, beni özlerse, ben okuldayken ağlayıp susturamazlarsa diye düşünüyorum ama görüyorum ki çabucak büyüyolar, kaldıki bebeklerimizi de tek başımıza yapmadık, biraz da babaları bakıversin😅