Rzlgln vilnius Başlayıp bitirdiğim zaman bileziğimi koluma taktığım zaman çok şey değişecek en önemlisi de çocuğumun geleceği için maddi manevi 🙏🏻
Pinque Ben de geçen dönem hamile geçirdim bütten sonraki hafta doğum yaptım, oğlum şimdi iki buçuk aylık, bu dönem gitmeyi düşünmüyodum yazın başlıcaktım ben de
Rzlgln elmaliturta Biricikhikayem Bhr28 Sariiannee Zeynepalya_ve_annesi vilnius dilannnnn Deletedmom146 Deletedmom277 Ayklz Goktugmom_ babymilax Pinque hawiinnazz baybmom ve yorum yapan diğer arkadaşlara destek oldukları için çok teşekkür ederim 🙏🏻 Umarım en yakın zamanda başladım diye başlık atarak sizleri sevindiririm. Bu yaşadığım pişmanlığı hırslı şekilde derslerde gösteririm. Dua edin rabbim yolumu açsın 🙏🏻 Çok teşekkür ederim
hawiinnazz Bende üniversite öğrencisiyken evlendim hamile kaldım okula gitmeye devam ettim çocuğu doğurdum Doğum yaptıktan 2 ay sonra okula gittim ve mezun oldum 🥰 asla umudunu yitirme şimdi çocuk ve ev işleri derken KPSSye çalışmaya çalışıyorum bu arada birlik oturduğum için Kaynanam baktı oğluma 😅
Zeyzey2019_ Rzlgln kaç yaşındasınız? Aslında yaşın da hiçbir önemi yok sadece merak ettim. Evlendiğim yıl tekrardan üniversite okumaya başladım. Şu an 33 yaşındayım ve 4. Sınıftayım. Kızım hemen hemen 15 aylık. Doğuma kadar sıkıntı yoktu biraz da eşle alakalı ama şimdi tüm günümü kızıma ayırıyorum akşam o uyuyunca da ödev vs hazırlıyorum ama evet biraz yorucu oluyor. Fakat sayılı zaman bence yaparsınız. Eşiniz biraz destek olursa olmayacak iş değil bence
baybmom Ben is bulamıyordum hiçbir sektörde tecrübe edinememiştim yaşta 20lilerin ortasına doğru. üniversite okumaya karar verdim hemsirelik fakültesine girdim mezun oldum Bir sene sonra evlendim. bana sen Artık atanamazsın dediler 82 puanla istanbula atandım işe başladığımda iki aylık hamileydim :) sabahtan akşama kadar çalışan anneler var üniversite de hergün ders bile olmuyor çocuğından niye çalasınki
Rzlgln baybmom inşallah öyle istiyorum ki bebeğimi ihmal etmeden okulu bitirmeyi rabbim nasip eder inş
Egeymen Rzlgln ben de evlendiğimde üniversiteyi bırakmıştım 😔 şu an 4 yaşında ve 5 aylık 2 oğlum var, üniversite sınavına hazırlanıyorum açıktan okuyacağım 💪
Rzlgln Egeymen bıraktığınız için pişmansınız değil mi 😕 cahillik dedikleri şey bu olsa gerek 🤕 En azından benim için öyle
Arasannesi Rzlgln ben yuksek lısans yapıyordum.sona gelmiştim tez aşamasında aksattım evlendıgım ıcın ama oladar emek verdım dıye tekrar asıldım ve bıtırdım yanı olmayacak bısey degıl. Bıyandanda açıkogretımde kaydım var onada devam edıyorum
calikusuu Rzlgln Tabiki . Üniversiteye başvurup bıraktığın yerde devam edebilir misin , öğren . Alttan derslerini verirsin . Çalışmak zorunda değilsin , okulun bitir . Üniversite insana çok şey katıyor .
Rzlgln calikusuu kesinlikle öyle kişisel olarak kendimize kattıklarımız ayrı , toplumun en yakınınızın eşinizin kayınvalidenizin bakışı saygınlığı ayrı.Şimdi kocaya bağlı olduğum için veya benim gibi olanlar vardır oldukları için kocanın bakışı ayrı ama maddi özgürlük bir maaş bi statü olsa o bakış başka 😒
baybmom Rzlgln valla doğumumu oğlumun bütün ihtiyaçlarını hep ben karşıladım bunun tatmini bile yetiyor bana. Paraya değil anneye ihtiyacı var diye duyar kasanlar oluyor ama o çocuğun bunlara da şhtiyacı var tek maasla hersey kısıtlı kalıyor. Eşime bağımlı olmamak bana çocuğuma daima bakabileceğim için güven veriyor hayat ne getirir bilemeyiz bunları düşünün iki sene sonra kreş okul dönemleri başlayacak size bağımlı olmayacak
Arasannesi Rzlgln coğrafya öğretmeniyim yüksek lisansıda yıne egıtım bılımlerı fakultesınde yaptım. Açıktanda edebıyat. Onu sırf edebıyatı sevdıgım ıcın hobi niyetine yazdım🙂